Naar boven
  • Gratis verzending
  • Achteraf betalen mogelijk
  • Op een werkdag voor 22.00 besteld, morgen in huis
  • Vragen? Bel 0541-222222

Ruilen & Retourneren

Retouren

Wat zijn de procedures bij een retour?
Indien u goederen retour wenst te sturen, dan dient u deze te verpakken in de oorspronkelijke doos (indien mogelijk) welke goed moet worden afgesloten samen met de retourbon. De retoursticker die op de retourbon zit moet over de oorspronkelijke adressticker worden geplakt.

In Nederland moeten retouren bij een PostNL worden afgegeven.

In België bij een postkantoor van Bpost

In Duitsland geeft de consument opdracht aan UPS om het bij hem op te halen.

Let op! Het bedrag wordt binnen 14 dagen op uw rekening gestort. 

Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?
U kunt uw pakketje in onze winkel retourneren. In dit geval geldt ook dat de artikelen alleen worden geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd (behalve wanneer het beschadigd binnen gekomen is), ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Wij sturen het pakketje voor u terug en u krijgt zo snel mogelijk uw geld retour gestort op de rekening waarmee u betaald heeft. Indien de retour gestuurde artikelen door u beschadigd of gedragen zijn, dan zijn wij gerechtigd om de verminderde waarde van de producten aan u retour te betalen, met dien verstande, indien het product onverkoopbaar is, dan wordt het artikel niet aan u vergoed en zullen de producten door ons worden vernietigd. 

Kan ik een artikel omruilen?
Indien een product niet past of niet naar tevredenheid is, kunt u het artikel retour sturen. Het gewenste product, of de gewenste maat, kunt u opnieuw bestellen bij ons in de webshop. 

Wat zijn de regels voor het retourneren?
Wij verzoeken u om, voor zover mogelijk, de artikelen in de originele verpakking en voorzien van het aangehecht prijskaartje aan ons retour te sturen. Gebruik hiervoor bij voorkeur de doos waarin u de producten heeft ontvangen en plak de retoursticker over uw adressticker heen. Indien de retour gestuurde artikelen door u beschadigd of gedragen zijn, dan zijn wij gerechtigd om de verminderde waarde van de producten aan u retour te betalen, met dien verstande, indien het product onverkoopbaar is, dan wordt het artikel niet aan u vergoed en zullen de producten door ons worden vernietigd.  

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?

De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening en bedragen € 4,75 tenzij het een productklacht betreft. U hoeft deze overigens niet zelf bij de vervoerder te betalen, maar dit wordt verrekend met het aan u uit te betalen bedrag. 

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag u deze aan ons retourneren.  Op het retourformulier dient u dan aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel. Wij beoordelen de klacht.

Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail op klantenservice@koopmanmode.nl of telefonisch via +31 (0)541 222222.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? 
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."