Naar boven
  • Gratis verzending & retouren
  • Achteraf betalen & 14 dagen bedenktijd
  • Op een werkdag voor 22.00 besteld, morgen in huis
  • Vragen? Bel 0541-222222

Verzendinformatie

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Binnen Nederland

  • PostNL: Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.

    U ontvangt per mail een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

    Bent u niet thuis als we uw pakket komen bezorgen? Of heeft u de bezorger gemist? Dan kunt u het volgende doen:

    Niet thuis bij eerste bezorgpoging
    Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij u achter. Met deze code kunt u een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij u langs.

    Niet thuis bij tweede bezorgpoging
    Ook dan laat de bezorger een kaartje bij u achter. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

    Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
    We bewaren uw pakket twee weken voor u op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Voor België

  • DPD: Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

    U ontvangt per mail een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

    Als u niet thuis bent, laat de chauffeur bij de eerste afleverpoging een berichtkaartje achter in de brievenbus. Het pakket wordt dan naar een Pickup Parcelshop gebracht waar u het binnen de 7 werkdagen kunt komen ophalen. Is dit niet het geval, dan wordt het pakket retour gestuurd naar de afzender.

Voor Duitsland

  • DHL: Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, binnen 2 dagen in huis.

    U ontvangt per mail een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

    Bezorger gemist?
    We doen er alles aan om uw pakket zo snel mogelijk bij u in handen te krijgen. De DHL bezorger heeft een gele kaart achtergelaten met een nieuw aflevermoment. Als het nieuwe aflevermoment niet goed uitkomt, kiest u eenvoudig de afleveroptie die wél in uw agenda past. U kunt het bezorgmoment of  -adres gemakkelijk online aanpassen. Gebruik hiervoor uw postcode en de bezorgcode rechtsonder op de kaart. Let op: wijzigen kan alleen op de dag waarop u de kaart heeft ontvangen, tot 23.59 uur.

    Plan een nieuwe thuisbezorging in
    De bezorger komt graag snel weer bij u langs. Met de gegevens op de gele kaart van uw DHL bezorger kunt u eenvoudig een andere bezorgtijd of -dag kiezen. Ook op werkdagen in de avond en zaterdag overdag.

    Laat uw pakket bij de buren bezorgen
    Niemand woont dichterbij dan de buren. Nemen zij uw pakketje graag voor u aan als u niet thuis bent? Laat even het adres weten, dan drukt de bezorger gewoon op een andere bel.


Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
U kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wilt u hier gebruik van maken, dan kunt u dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer u het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen indien verzonden met PostNL. Bij verzending naar Duitsland (DHL) en België (DPD) worden er wel verzendkosten in rekening gebracht. 
Hieronder een overzicht van de bedragen: 

  • PostNL                  Gratis
  • DHL                       € 4,75
  • DPD                      € 4,75